fotochey

Alla inlägg under oktober 2011

Av fotochey - 31 oktober 2011 18:00

 

Hej!

jag kan tyvärr inte blogg förens en bit fram i tiden men jag har gjort några tidsinställda men jag hann inte göra flera...

beräknas kunna blogga och svara på frågor och komentarer på Söndag igen!

hejdå så länge! 

   

Av fotochey - 31 oktober 2011 11:00

Här kommer lite olika vinklar av en svamp, ni får avgöra själva vilken som är bäst... men jag kan göra en smeilis under den jag tycker är bäst :) (den var under en gran och väldigt svår att se så bilderna kommer bli lite där efter lixom)

        

:)

 

Av fotochey - 29 oktober 2011 16:30

(lite dålig upplöning)  

Heej!

idag är det lördaaaaaaaaaag :) 

sitter och pluggar för ett dumt emiprov som vi ska ha på tisdag.

det handlar typ om celler och atomer och att nästan allt är blandningar...

hatar att plugga på helger!!! jag är vääääldigt mycke helgmänniska!

 


Av fotochey - 28 oktober 2011 18:20

Hej alla som inte gillar när skolsyster kommer!


Våran skolsyster kom idag när vi hade slöjd och ropade upp några personer... hon gör alltid så när vi ska vaccinera oss. så jag och Sigrid blev typ livrädda :). men hon hade sagt att vi inte skulle ta de för ens efter lovet så vi hade lixom ställt in oss på det ju. det var som tur var inte folk från våran klass hon ropade upp (vi har slöjd med en annan klass oxå). När de kom ut sa de inte vad de fick göra, men jag tror iaf inte att de fick ta spruta för då hade de nog sagt det.

Två veckor innan sa hon som om det skulle hjälpa att vi nääär som helst kunde komma och vaccinera oss om vi är så rädda (men det är jag inte). då fick vi det "överstökat" för hon hade vaccinet hemma. hon ärlite konstig ibland!

jaja nu ska jag nog göra nåt annat B)

 

Av fotochey - 27 oktober 2011 16:37

 

Heejsan!

ville bara skriva att våran klass är helt jättebra<3

längtar efter er nu när jag är sjuk :(

 

Av fotochey - 27 oktober 2011 16:29

 

hallå!

idag har jag varit sjuk och hemma från skolan, jag har gjort nån himla engelska läxa som vi har fått. vi ska göra ett kolage med "fina färger och mycket text" om 9/11. den ska vara klar till på tisdag efter lovet!

hinner tyvärr inte skriva mer nu :( men någon annnan gång:)

   

Av fotochey - 25 oktober 2011 17:22

resultat:

inget     0 %
katt     50 %
hund     0 %
häst     0 %
kanin     0 %
hamster     50 %
fiskar     0 %
marsvin     0 %
höns     0 %
getter, hihi :)     0 %
annat     0 %

Alltså blev det jämt mellan hamster och fiskar :)

 

Av fotochey - 25 oktober 2011 16:50

    

Hej alla glada!

i helgen var på min kompis "födelsedagsfirande" och vi körde lasergame det var jättekul!!!!!!! har gjort det två gånger tidigare men det här var nog ännu roligare! hon är så himla snäll, och hennes kompisar me. vi spelade en rond sen bar det GLASSÄTANDE! :) och presentöppning, hon fick ett scrapbookblock som var fint, vill ha ett sånt! <3

Sen spelade vi en till rond, då stod alla röda (motsatta laget i ett hörn och sköt typ alla andra hela tiden :) men vi vann ändå, vi kom på hur vi skulle överliiiista de... nä men vi vann ju iaf .

 

Presentation


Sandra heter jag

Min blogg kommer handla om kompisar, skolan, stallet, foto och min vardag.
kul att du titta in! :)


ps. bilderna på headern kan bli orkarpa fast de inte e det egentligen :( så ni vet

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards