fotochey

Alla inlägg under november 2011

Av fotochey - 26 november 2011 15:31

System, kompaktkamera eller både och?
systemkamera     0 %
kompaktkamera     0 %
både och     100 %
 

Totalt har 3 personer röstat.

 

Av fotochey - 26 november 2011 15:23

 

Hallu!

idag hade jag träning igen kl 9, i sätra hallen det är en jättebra hall! men sen jag kom hem har jag typ inte gjort nånting! känns lite tråkigt! men vi ska iaf till nåra gäster ikväll det blir nog kul.

Jag kan inte fatta att det är första advent imorn! det är helt jätte konstigt tycker jag!

imorn ska vi nog baka lussebullar<3. det blir oxå kul!

men nu ska jag fortsätta ha tråkigt

hejdå :)

 

Av fotochey - 25 november 2011 18:02

http://farm1.static.flickr.com/123/354026940_f2219518d7_o.jpg

Hejhej skulle bara lägga upp en cool bild hehe

hejdå<3

 

Av fotochey - 25 november 2011 14:12

 

Hej

idag var vi på skolbio med alla sexor. vi såg en film som hette Whalerider, den var ganska bra fast lite konstig. Den utspelade sig i Nya Zeeland och då var det nåt folkslag som sjöng hela tiden som det handlade om... lite konstigt iaf men snart kommer Anna så hejdå :)

Det dumma med bion var att vi missade slöjden.

Hejdå <3

 

Av fotochey - 24 november 2011 20:22

Hästen som Wilma red idag :)

Hej!

Wilmas stall är helt enormt i gämförelse (haha vet nt hur de stavas) med vårt!!! det fanns gångar överallt och hästar överallt oxå! det var jättefint och det ena ridhuset var helt enoooormt.

Jag och Sigrid irrade omkring en stund innan vi hittade rätt ställe hehe. Wilma red i ett lite mindre ridhus, men ändå tror jag det var större än vårt! De gjorde roliga saker! typ hoppade om galopperade och red över kavallettibommar och allt sammtidigt, vi brukar hålla oss till ett typ tema lite :) men det här såg jätteskoj ut :).

Hoppas jag kan åka dit fler gr! <3

 

ps. det fanns en (faktiskt jättesöt) häst som hette Hubertus haha liiite muppat namn, men ändå :)ds. 

Av fotochey - 24 november 2011 20:02

 

(jag har inte tagit bilden)

Hallu!

hann inte skriva så mycke imorse, jag kom faktiskt lite sent till Sigrid... sorry for that :/.

men den här dan har varit jätterolig!

det började med att vi blev uppdelade i grupper (alla sexor blev mixade) jag kom med Gabi, Vincent, Louisa, Michelle, Alva, Moa... och 8 till. Vi fick ett program och så och sen skulle vi gå till Janne (en lärare) och göra nån sak där man skulle gå i en ring och när han sa stopp skulle man stanna och "forma" det han sa, typ som "bulle", då ställde vi oss som en bulle.

jaha och sen nästa staion skulle vilägga ett pussel på så kort tid som möjligt, VI VAR BÄST DÄR! och sen skulle vi rita av en annan person utan att kolla ner på pappret... behöver ju inte säga hur det gick för min stackars modell...

okej och nästa station... BAKA EN TÅRTA!!! det var jättekul, då delades vi in i två grupper, jag var med Moa, Otto, Vincent, Isak, Viktor & Maritn. Vi gjorde inte så fin tårta men den blev ändå god! :)

det var nog den roligaste =D

Sen skulle vi gå till nästa station, blåsa i flakor... inte så kul tycker jag :/ men musikklasspersonerna var iaf jätteduktiga! :).

det var våran sista station. sen skulle vi till matsalen och äta våran tårta MUMS.

Jag tror det blir lite långt om jag skriveom Willmas stall i det här inlägget men det kmr snart ett nytt om det...

 

Av fotochey - 24 november 2011 08:17

 

Hejsan!

Idag har jag ett kul "program". först när jag kommer till skolan ska vi ha nån sexornas dag, sen ska jag rida och sen åka till Willams stall! KUL!

skriver mer sen för nu har jag jättebråttom till Sigrid!

 

Av fotochey - 23 november 2011 20:12

Hejsan!  

har inte så mycket att skriva, men jag kan skriva aaaatt jag spelade "prata med datorn" idag och det var jätte kul, bråkade lite med den   . och jag har gjort klart en exelluppgift i matten... det var roligt! man kan göra mycket mer en vad jag trodde! :). prova det om inte har gjort det men be typ en vuxen om hjälp eller nåt för det är lite oförutsägbart eller vad man ska säga :)...

En mindre rolig sak är att vi bara fick sitta och träna glosor hela spanska lektionen :/ menmen det är väl bra iochförsig.

Just nu kollar jag på TV :).

Idag har vi inte gjort så mycket speciellt, vi hade inget klassråd idag och börjar i stället kl. 9.45 imorn  inte så kul. vi bruar börja 9.30 så jag möter sigrid vid korsningen och sen traskar vi vidare till skolan.


Ä nu måste jag göra min lite försenade matteläxa...  hehe...he

ps. det blev lite blandinlägg ikväll :)ds. 

Presentation


Sandra heter jag

Min blogg kommer handla om kompisar, skolan, stallet, foto och min vardag.
kul att du titta in! :)


ps. bilderna på headern kan bli orkarpa fast de inte e det egentligen :( så ni vet

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards