fotochey

Alla inlägg under december 2011

Av fotochey - 30 december 2011 14:24

 

hej


jag hade friidrottsträning idag å persade med otroliga... 1 cm     men jag e nöjd, nu kan jag hoppa 1.40 :) hehe fast det e ju inte så högt ändå...

men snart kmr Erica så hejdå

      

Av fotochey - 26 december 2011 20:35

 

hola!

ida har jag varit i Farsta c :) najsit centrum tycker jag! handlade 6 tröjor, en turkos, en randig, en kofta, en skjorta och två linnen :).

farmor å farfar bor i Farsta så vi hälsa på de lite oxo, vi åt pizza hos de :) jag gillar inte pizza så mkt det e så fettit! men den här var helt okej.

men nu e jag iaf hemma :)

det var typ det ajg har gjort idag.

 

Av fotochey - 25 december 2011 09:57

Hej detta e från mobilen så inga bilder elr nåt :(Min julafton var skoj! :), i hade kusinerna och farfar o farmor. Morfar kmr idag :) (mormor e död :().Vi började med,att äta sen började vi barn titta på en film för vi visste inte va vi skulle göra, den handla om nån forsåkning med en familj som sen blev typ kidnappade av nåra rånare som behövde mamman som var guide i "forsåkning" ( elr vad det nu heter) för de skulle åka ner för nån flod men sen blev de räddade av pappan som var på land för alla trode att han var skjuten av en av rånarna och blablabla men sen Kalleanka såklart!!! Å sen kom "tomten" det var Jocke som var tomte (min kusin). Å sen kollade vi på nån film där vi barn va små å sånt:p hehe å sen gick alla hem förutom farfar o farmor för de sov över :). Det var min julafton och jag fick lite pyssel och fb lila resväska :D å ett större kamerminne och massa annat :)Hoppas ni hade en bra julafton! <3//Sandra

Av fotochey - 23 december 2011 15:34

 

heej!

imorn ere julafton!!! wihooo :)

jag kom just hem från en lite promenad :) vi gick ner till båtklubben och den har typ svämmat över lite... :/ men våran båt ligger så högt upp att den har klarat sej :). Jag vet att jag skulle uppdaterat i går kväll men jag gjorde inte det, förlåt, jag ska nog inte lova att uppdatera förrens jag gjort det!

men idag har vi klätt granen och pyntat lite typ och nu ska vi baka klart det nååågot försenade pepparkakshuset =).

men nu ska jag baka :)

    

Av fotochey - 22 december 2011 11:17

  ¨

hejsvejs!

idag ska jag rida, känns lite konstigt att rida så här nära julafton men det är ju alltid kul på ridningen :) men innan dess så ska jag nog gå ut och fotta lite tror jag det var faktiskt länge sen, så nu ska ni få lite mer nya bilder :).

kollar på tv just nu men jag ska nog försöka komma ut så fort jag kan så jag inte missar det fina ljuset... uppdaterar nog senare

    

Av fotochey - 21 december 2011 18:10

 

Hejsvejs!

idag har Sigrid varit här och vi kollade lite på film sen hade vi snöbollskrig med Marcus och Oscar. Sigrid skulle hem typ kl. halv tre - tre nånting och vi följde me ner till tågstationen, för hon skulle först till centrum, aa o sen kom tåget och vi gick hem igen, sen när vi hade varit hemma ett tag så ringer Sigrid igen och säger att det inte blev nåt i täby centrum så hon kom hit igen :D trevligttrevligt! så vi kolla på "gameplan" :).

men sen skUlle hon hem på riktigt :(.

sitter o kollar på tv just nu men det finns inte så mkt mer att skriva om todaaay så ses nån gång :)...

   

Av fotochey - 20 december 2011 20:24

        

Tjatja :p!

nu har jag lujloooov!! najs! men vet inte riktigt vad jag ska göra... men jag kanske kmr på nåt :).

våran braiga NOlärare ska sluta :( synd för hon var jätterolig! men jag hoppas verkligen att nästa lärare ska va lika bra!


i aulan som jag skrev om fick vi typ kolla på nåra personer från musikklasserna som sjöng :). och sen var det sloooot. men nu vet jag nt vad jag ska skriva :)

ha ett bra lov ni som fått det :)

 

Av fotochey - 20 december 2011 11:34

Heej!

sitter i datasalen me sigrid som skriver klart sin julsaga. idag har vi avslutning, vi har vanliga lektioner till 2 sen har vi "julmys" i klassrummet till 3 och sen ska vi typ till aulan och göra nåt, vet faktiskt nt vad hehe men det får man se.

Så vi slutar själva avslutningen och dan typ kl halv 5, men det är istället för att ha en superkort liten avslutning på onsdagsmorronen så det är väll ganska bra:).

Efter luncrasten har vi en till svenskalektion typ ocg sen SOOO blä men jag kanske uppdaterar mer ikväll och när jag kmr hem för jag ska nt på friidrotten för jag e typ förkyld  .

men seeees

 

Presentation


Sandra heter jag

Min blogg kommer handla om kompisar, skolan, stallet, foto och min vardag.
kul att du titta in! :)


ps. bilderna på headern kan bli orkarpa fast de inte e det egentligen :( så ni vet

Sök i bloggen

Fråga mig

6 besvarade frågor

Gästbok

Senaste inläggen

Besöksstatistik

Länkar

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards